We zijn aanwezig op de Weston Park Model Airshow op 19, 20 en 21 juni!
Tijdens deze drie dagen vol vliegen hebben we natuurlijk een stand vol met alles wat je maar kunt wensen, waaronder het nieuwste van Extreme Flight en de nieuwste combo's van T-Hobby, en nog veel meer. Je kunt ook onze team-pilots bij onze stand vinden (tenzij ze zelf op verkenning zijn, natuurlijk 😉).
Als je onze stand wilt vinden, kun je de handige app gebruiken die door de show zelf wordt aangeboden. Je kunt alle stands op de kaart vinden. Wij staan bij stand 30!
Als je ons wilt komen aanmoedigen terwijl we vliegen, of wilt zien hoe het in zijn werk gaat, kun je onze teampiloten op de volgende tijden aan het werk zien.
Steun onze piloten!
Tot dan!